1:a april


Ja 1:a april idag då, tycker inte om den här dagen. Jag är alldeles för lättlurad. Haha.


Var nyss och postade ett paket på posten, och som sagt det är nog min grej att sälja kläder. Gud vad bra jag är! ...ja någonting måste man väl kunna få vara bra på iaf?

Och otroligt vad ovärt det är med trisslotter! Jag ska sluta köpa sånna! Även om jag skulle köpt 1000 st skulle högsta summan jag skulle vinna bara vara 25 kr och på högst 20 av lotterna så jag skulle ju ändå gå back. Uuuuh! Men som dom säger: " Otur i spel, tur i kärlek". Stämmer ju in på mig då! :D ....eller hur var det?

Gud vad negativ jag blev nu känner jag.. Men kan man bli annat just nu?

Vad det blir av kvällen vet jag inte riktigt än. Kanske blir ett glas vin och en sväng på stan ändå.

Ne måste iaf färga håret och ta bort det röda nagellacket på min lillfingernagel nu.........




..Och ibland är allting kaos,

och jag blir mörkrädd mitt på dan.
Ibland behöver jag en paus
och är du hyfsat likadan
kan vi gå vilse genom stan..



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0