Alla längtar alltid någon annanstans.


Sjukt trött jag var igår kväl, haha inte van att kliva upp kl. 07.00 två dagar i rad ^^ La mig i sängen och tvärslocknade. Sköööönt.

Mor min for iväg till karln sin imorse och blir där i helgen. Vilket betyder att jag är hemma själv buhuuu....eller nä förresten lite skönt är det!

Ooooh jag längar i till 10:e maj! Då kommer äntligen min älskade Isabelle hem! :D ( tror det var 10:e? ) Har inte träffat henne på 6 månader nu, alldeles för lång tid!

Så vad händer ikväll? Möjligen hänger jag med Christoffer, Ronia och några till. :) We'll seeeee.



Jag och min fina vän på Grönan, haha sjukt snygg man är ibland.



//helena

Kommentarer
Postat av: Isabelle

10:e maj stammer bra det :) kl. 15.00 kommer vi till arlanda och 20.52 anlander vi i Sundsvall med tag!



Saknar dig!!!!



Aker till Hong Kong pa onsdag morgon :)



Puss

2010-05-03 @ 05:13:35
Postat av: Helena

Okej! :D Saknar dig med!



Jaha vad roligt!



Vi ses snart då! :D <3

2010-05-03 @ 10:52:43
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0