and half of my heart is the part of a girl who's never really loved anything.


Tog en promenad till stan imorse och höll seriöst på att blåsa bort...och ännu mer en tant på andra sidan gatan med rullator, haha lillstackarn! Nästan så jag ville gå dit och knuffa på lite. Hade iaf klipptid 11, därav min prommis till stan. Klippte rätt mkt..buhuuuu jag kommer fan aldrig få långt hår. Men så går det när man är ett svinto.

Efter klippningen tog jag bussen hem, var ju rädd att blåsa iväg, mehe. Åt lunch sen drog jag ner till stan igen för att uträtta lite ärenden.

Vad som händer ikväll har jag inte den blekaste om?


I väntan på bussen tidigare idag..




//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0