But I know in time we'll find this was no surprise..


Morgonen började väl mer eller mindra bajs. Inget jobb och en sur mamma som ringde och en ännu mer less Helena. Låg och drog mig i soffan till typ sista sekunden innan jag var tvungen att kuta till bussen. När jag kom till Ego kände jag mig så otroligt opepp på Body pump, eller träning överhuvudtaget så jag var en millimeter ifrån att vända innan jag ens kommit in i omklädningsrummet. Men som tur var mötte jag Sara som skulle på samma pass. Alltid roligt med sällskap så då masade jag mig dit ändå haha. Skönt när det var gjort också.

Efter träningen gick jag och skrev in mig på Arbetsförmedlingen, måste ju ha ett jobb nu i sommar! Trodde det skulle gå fort att skriva in sig men icke. Satt där i typ 2 timmar och 20 min innan jag var klar. Skulle ju självklart krångla. Först fattade jag fel och satt och fyllde i nått onödigt i en timme, kul jul. Sen ville tydligen inte datorn som jag och när jag fick hjälp så var hon som hjälpte mig inte så insatt i det. Lät ungeför såhär:

Hon
:" Jaha oj det här var det längesen jag höll på med...hmmm. Undra vart vi ska trycka nu då?"
Jag:" Ja fråga inte mig, jag har ingen aning."
Hon:" HMMMM vi kanske ska trycka... där!....OJ! Nu tog jag ju bort allt du skrivit AJAJAJ!"

Haha jag ville nästan sätta mig och grina där ett tag. Men efter nån timme till var jag äntligen klar. Så imorn ska jag dit på möte igen. Hurra!


Aja ha en trevlig kväll!



//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0