Jag vill ha allting.


Började gårdagen med träning. Efter det gick jag till Lina och sen blev det Charm några timmar. Tog en sväng på stan och kikade runt lite och senare ut till Birsta. Var nog inte hemma ( eller hos Jossan ) förrän 20-tiden. Något trött i fötterna var man då, men bra dag :) Vi gjorde mat och sen blev det xbox-kväll haha. Tjejkväll. Jossan, Lina, Zandra och jag. Mkt trevligt måste jag säga :)

Hmm..funderar på om jag ska ta en prommis bort till IP och glo på fotbollsmatch eller bara ta en promenad och skita i matchen. Ah visar sig^^

Vad som händer ikväll vet jag inte. Christoffer så nåt om utgång. Får se hur det blir med det! :)




//helena


"Du säger att kärleken aldrig var till för dig
Att du aldrig känt vinden högt över trädtoppen
Du säger att den delar sig vid kinden
Och blir hel igen bakom dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0