du måste ändå snart någon annanstans..


Blev en mysig "familjemiddag" ute i Allsta igår.
Jag har sagt det förut och säger det igen...Jag ska bo i Allsta när jag ska skaffa familj. Vi barn har ju fått var sin tomt där så pappa ska få bygga ett hus åt mig där, japp så blir det! Så innan nån funderar på att fria till mig så kom ihåg att det är i Allsta vi ska bo, haha!

Idag åkte Håkan och vovvarna hem. Blev otroligt tomt må jag säga. Lite tråkigt... Mamma och jag har varit duktiga och städat hela lägenheten idag. Eller jag städade mitt rum och mamma resten men ändå, hehe.

Så vad händer idag? Ja säg det..Ska kanske ta mig i kragen och gå in på studera.nu och söka det jag ska plugga till hösten...




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0