"Har du bestämt dig än? Ska du gå den säkra vägen?"


Har tagit ett litet steg närmare att få komma ifrån Sundsvall idag..eller kommit lite närmare ett av alternativen iaf. Feels goooood! ..fast inte på ett sätt, men definitivt ett annat sätt eftersom jag antagligen kommer få ett liv då. För något sådant känns det inte som jag har här för tillfället och kommer nog inte kunna få det här i Sundsvall heller de närmaste åren. Längtar verkligen bort nu! Sen finns ju den här staden och största delen av familjen kvar här så trivs man inte där man hamnar är det ju bara att flytta hem igen.

Verkar förövrigt som att jag kanske får jobb i sommar ändå. Trodde jag skulle få gå runt som en tiggare hela sommaren men så blir det förhoppningsvis inte då. Inte världens roligaste jobb men wtf, det är pengar :) Och blir antagligen ledig hela juni så det är väl inte så hemskt ändå haha. Och ledig på helgerna, vilket betyder Gatufesten både fre och lör, inte helt fel!

Var på Ica förut och löste in min trisslott jag vann 100kr på för ett tag sen. Och gissa vad!? Jag vann på alla! Hur lyckades jag? Blev 50,50,50 och 75 kr! Haha satt och skrek i rummet till mamma som var i köket. Har nog aldrig vunnit så mkt så jag blev överlycklig^^ .... Men sen var det ju det där: "Tur i spel otur i kärlek".... uuh blir inte mkt kärlek för mig nu inte..





//helena

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ahh, saknar trisslotter! Ska kopa en massa nar vi kommer hem, inte for att jag kommer ha nagra pengar men far val tigga at mig nan :) Tur du har som vann pa ALLA :) Tur i karlek ska du nog ocksa fa ska du se :)



Jag hoppas du far nat jobb ocksa, ga till MAX vettja ;P Jag ska soka nar jag kommmer hem ocksa! Bara 19 dagar kvar nu! LANGTAR!



Ha det bast! Olle halsar!

Kramar

2010-04-22 @ 03:31:14
Postat av: Helena

Haha ja visst hade jag! Nästan lite sjukt :P

Hoppas också jag får jobb, haha ja varför inte? ;D

JAAAA jag längtar! :D:D Hälsa tillbaka! Kram kram

2010-04-22 @ 07:50:53
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0