How was I supposed to know? It was all a show.


Trött, nöjd och glad. Har haft två roliga jobbdagar i rad nu. Tackar Patrik så hjärtligt för att jag har fått jobbat, hoppas på att få jobba mer. Jag behöver ju pengarna och det lite mer sociala livet än att bara sitta hemma kan man ju säga.

Praktiskt också när jag fick skjuts både dit morgon och hem på eftermiddagen båda dagarna. Fredrik skjutsade hem mig förut eftersom Patrik skulle iväg tidigare. Vi surrade lite om Matforstiden och om lite av Matforsfolket, haha kul att ha nåt gemensamt liksom. Kom även in på massa missöden under körlektioner vi vart med om. Blev påmind om att jag själv måste ta körkort snart ju. Ååååååh vad störande att det ska vara så svårt för mig. Varför måste just jag vara så dålig på att köra bil? Haha riktigt jobbigt!


//helena


Kommentarer
Postat av: sandra

jasså? vad kul! :) jag har sökt förskolelärare & grundskolans tidigare år ;p i härnösand på distans :) själv då?

2010-04-29 @ 17:30:10
URL: http://ssandrau.blogg.se/
Postat av: sandra

jaha :) nja, då blir vi nog inte det :p attans, jag som hade hoppats på en pluggkompis! haha!

2010-04-29 @ 22:05:10
URL: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0