I just wanna set you on fire, so I wont have to burn alone


Hade planerat in lite spinning på förmiddag men hur blev det? Jaaaa jag fick "förhinder". OTUR! ..? Jennie ringde iaf och ville ta en fika. Och som den snälla människan jag är så svek jag ju naturligtvis inte! Satt på Charm, surrade och skrattade. Jag behövde få avreagera mig lite om olika saker och samma med Jennie så en fika var fan så mkt bättre än spinning idag!


Min "Charmhäng-outfit" för dagen...eller bytte förresten brallor i sista minuten. Hehe kan ju vara roligt att veta?



//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Tack gumman!:)

2010-04-15 @ 19:12:07
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0