..know when too much can get you hurt.


Gjorde ju som sagt högskoleprovet igår. Vet inte alls hur det gick, vet inte om jag vill veta heller haha! Kanske ska kolla facit snart ändå?

Aja efter provet sprang jag bort till Jennie på Videoteket köpte lite godis och surrade. Sen åkte jag hem, duschade och senare drog vi till Linn på förfest. Var huuuur trevligt som helst må jag säga! Var väl rätt trevligt på stan också men förfesterna är ändå alltid bäst!

Idag borde man nog vara ute i solen men jag orkar nog inte vara så nyttig. Stannar inne och vilar upp mig lite innan Jennie och jag åker på Texas för lite bakismiddag, hah! Senare kanske det blir bio med :)


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0