..men bara när du inte hör, vågar jag säga så.


Var till Birsta igår med Lina och kikade runt lite och käkade lunch på McDonalds, mm nyttigt och bra! Efter Birsta bjöd jag med henne hem till oss på lite påskmiddag. Och sen åkte vi till Köpmangatan, gjorde oss i ordning och tog nån cider innan Christoffer kom och hämtade oss och vi åkte på förfesten som var väldigt trevlig, mkt prat och skratt och konstiga sånger haha!

Senare blev det Stadshuset och jag träffade typ allt och alla där, hur kul som helst :)


Ska snart ta mig upp ur soffan, ta en dusch och fixa till mig lite innan Patrik och Mirja kommer och hämtar upp mig och vi åker på middag hos Pappsen och Inger.

Lyckades knäppa kort igår med, börjare skärpa till mig nu, hehe. Dock blev det inga bra kort men bättre än inget!

Kort på grymt snygga mig hos Lina innan vi skulle iväg^^ Kort på Christoffer och en del av gänget på förfesten och kort på en så otroligt snygg vurpa, haha!




Nu duschen!


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0