och är jag ensam på en söndag blir jag dum.


Kom hem från bion för ett tag sen. Jag och Jennie såg "The Bounty Hunter", bra film. Och så gulliga kärleks-scener ibland så man blev grinfärdig, haha typiskt mig..

En till sak som gjorde mig grinfärdig var mina jäkla skavsår, bläää! Men så går det när man envisas med att ta på sig skor man får ont av. Fina blåsor har jag nu.


Söndag idag också, tycker inte om söndagar. Tänker för mkt.. hur vissa folk inte kan bete sig, hur falsk någon kan vara man trodde man kände, hur jag förtjänade bättre, hur jag inte ångrar någonting, hur glad jag är över att jag  har människor i mitt liv som verkligen bryr sig, hur allt kunde varit så annorlunda, hur jag inte vill att någonting ska vara annorlunda nu, hur jag känner mig måttligt förvirrad, hur jag inte vill vara förvirrad och absolut inte på det här viset, hur jag vill att tankarna ska sluta snurra.

Ne nu är det natten :) Godnatt!




Så säg hejdå, för livet går vidare,
och kom ihåg att det finns nåt som är finare.


//helena


Kommentarer
Postat av: jennsan

Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag, ja sa livet blir bättre - när man vet vart man ska!



SJUKT bra låt :D



love you!

puss :)

2010-04-11 @ 22:53:27
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0