..och varför stod du annars här? Du kunde valt den andra vägen


Ja som sagt, jag är för lättlurad för mitt eget bästa. Blä på er! Jag ska sluta bry mig så mkt haha.

Igår kom Jennie hit och hämtade upp mig och vi åkte hem till henne, gjorde fruktsallad och myste till det en stund. Lite senare åkte jag till Henke där han, Lina, Tobbe och Jossan var. Vi spelade kortspel och hade det allmänt trevligt :)

Idag vet jag inte vad som händer. Men eftersom jag tydligen lovat Tobbe att lära mig spela gitarr på 4 dagar kanske jag måste plocka ner gitarren min från väggen och börja. Haha! Fast tror nog hellre på att det kommer ta 4 månader...eller 4 år. Jag har världens sämsta tålamod!


//helena



Kommentarer
Postat av: Tuuubbiie

Haha =) jag tänker ju inte tvinga dig :p men du kan ju ge det ett försök iaf =)

2010-04-02 @ 14:32:25
Postat av: Helena



Ja klart jag ska försöka! :D

2010-04-02 @ 15:34:33
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0