Touch and go


Tvättstuga idag, wuhu. Får nöja mig med att sitta på balkongen ett tag till, sen blir det nog en promenad, eller kanske fixa cykeln och ta en sväng. Håller fortfarande på att klura på lite utbildningar..har hittat en i Australien nu med, dock lite dyr men sjukt rolig såg den ut! Aja vi får se vad som händer. Hur som helst har jag ju sökt lärare i olika städer. Tar en sak i taget.



Vissa människor är ju för roliga, så patetiska på nåt vis.. Synd om dom som verkligen måste ha bekräftelse från alla håll och kanter för att klara av att fungera. Jag menar nån måtta finns det väl? Ne komiskt är der minst sagt
..eller är det tragiskt kanske?


Ne ha en bra dag i solen.


//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Va menar du med de snirliga bokstäverna? ;O

Postat av: Helena

Ja du det kan jag berätta nästa gång vi ses ;)

2010-04-13 @ 18:22:27
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0