I wish I was the last thing on your mind before you went to sleep


Blev spinning imorse på Ego, så otroligt skönt. Tog i så jag såg ut som 37 röda tomater i ansiktet när jag gick ut därifrån haha! Älskar tjejen som håller i det passet också. Sån otrolig energi så det är sjukt. Man blir smittad av hennes glädje och trampar på ännu mer fast man egentligen håller på att trilla av cykeln av trötthet. Hennes pass ska jag definitivt fortsätta att gå på!

Efter Ego sprang jag på stan en fortis sen hem och åt lunch, bokade tvättid och lite sånt..

Ikväll har jag varit ute i Allsta och umgåtts med Inger och pappa lite. Så mysigt där. Dom ska snart flytta dit över sommare och jag kommer definitivt vara där och sova över några nätter. Komma bort från stan lite. Sen ska jag tvinga med mig någon/några till stugan i Östtjärn med för övernattning och bara allmänt ha det bra.. Älskar't!


En kväll i somras när Henke och jag for ut till stugan i Östtjärn, fiskade och bara kände lugnet. Längtar tills man kan åka dit igen! ( jag ser kanske lite mongo ut på bilden men då är ju allt i sin ordning iaf! ^^ )

 

 

//helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0