The less they know the less they judge.


Lina kom och hämtade mig idag. Vi for iväg och bråkade med min cykel som inte ville som vi men efter ett tag så. Var från början tänkt att vi skulle ut och cykla en sväng men slutade med lite bilåkning ist. Bla ut till Birsta och Essvik en sväng. Var verkligen underbart vårväder mitt på dagen. Typ så man fick svettlökar. Var inte igår man kunde gå ut och få svettlökar inte, hahah! To much information där kanske ^^

Men en dag kan ju inte vara bra hela vägen. Usch vad less jag blev nu. Blä på allt och alla :(

Får se om jag orkar ta mig upp imorn och åka på body pump kl. 08.00 med Sara och Sandra. Vet dock inte hur mkt mina knän klarar av nu. Faan att dom inte kan fungera normalt! :/


//helena



" Love is a ghost
I fear to touch
In case I lose my innocence
I feel so insecure
I'm not ready to be sure"



Kommentarer
Postat av: Isabelle och Olle

13 dagar kvar nu :D

2010-04-27 @ 01:34:05
Postat av: Helena

Jaaaaa! JAG LÄNGTAR! :D

2010-04-27 @ 11:09:28
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0