Ta vad du vill..


Var ute och gick 1,5 timme idag, det ni! Kände mig riktigt hurtig, hehe!
Lagade även gomiddag idag till mamma och mig. Kyckling tillagad i ugn och ris. Överträffade nästan mig själv där. Jag kan ju bara jag vill :D

Tänkte jag skulle försöka, återigen, att lära mig spela gitarr. Började med att jag lyckades pilla ner en liten kartongbit i gitarren, hur lyckas jag? Sen stämde jag gitarren och sen började jag "spela"...fast det lät ju liksom inge bra...hm måste vara för att jag inte stämde gitarren riktigt eller hur? haha. Aah jag tappade heeelt oväntat tålamodet och gick till Ica och köpte vindruvor ist.

Såg på "Sveriges värsta bilförare" förut. Jag skulle säkert vinna hela skiten. Dock hoppas jag väl att jag är liite vettigare än dom två blonda tjejerna. Haha bedrövligt!


Aja imorn blir det Charm med Jennie iaf. Fredagsmyyyys!




Kent - Utan dina andetag
... underbar låt.




//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0