you make it stop.


Blev body pump imorse, åh uuuuh vad jobbigt det var! Efteråt hade jag stora problem med att få upp armarna över huvudet när jag skulle tvätta håret....jag måste ju vara världens klenaste människa. Eller iaf ha världens klenaste armar. Men ändå vill man ju inte börja träna armarna dömycket så man till slut ser ut som Magnus Samuelsson. Hahah dock tror jag aldrig att jag kommer kunna få så starka armar att det ens syns när jag spänner dom, har nog inte den färdigheten.
Hm jag får kanske satsa mer på att träna bort dubbelhakan, lär ju definitivt vara lättare att träna bort den än att få snygga, vältränade armar.....


Men wtf! Vältränad eller ej, jag är go och glad ändå! Haha!



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0