All night long.


Idag fick jag lite möbler till flytten av mami <3 när vi var ut till Birsta. :) Sen köpte jag hårfärg, behövdes verkligen.
Så nu sitter jag här nyfärgad, sminkad i min klänning med hårfärg på. Mm precis, guuud vad irriterad jag är på mig själv. Kom på att jag skulle städa garderoben när jag väntade på att skölja ur färgen. Smart? Ne. Men sååå typiskt mig. Aja skitsamma det syns inte, för jag ska ha den på mig!

Ska snart dra mot Ellen. Bara resten av brudarna också kan bli klara. Segproppar! Vi ska ladda inför Roxette med hemlagad pizza och viiin! Som jag har längtat efter detta vin, haha!

Ha en bra kväll!

Jag just nu..



//helena


Kommentarer
Postat av: jennsan

Fin du e sötnos! <3

2010-08-07 @ 18:08:43
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0