Allt jag behöver


Jaha så var det söndag och sista helgen i Sundsvall är snart över. Nu är det 5 dagar till flytten. Längtar, ska bli skönt att få en riktig vardag så man vet vad man ska göra av dagarna, så man slipper vara så rastlös. Fast samtidigt kommer jag sakna Sundsvall, familj och vänner. Men nu är det dags att röra på sig. Nu kan jag inte stanna kvar här längre. Finns inget som kan hålla mig kvar här just nu. Och jag vill se nytt med nya mål. Det blir bra det här! :)


Idag är det en riktig slappdag, eller förutom att jag börjat packa ner alla kläder. Gud varför har jag så mkt kläder?! Haha kanske inte ens får plats i nylägenheten? ;o Men annars har jag inte gjort mkt och planerar inte att göra det heller.

Imorn blir det mkt möjligt sista Charmhänget för sommaren också!


Jag i helgen

// helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0