Jag blir aldrig som dom från stan.


Onsdag redan, sköönt! Snart helg hehe :)

Efter jobbet idag åkte Lina och jag ut till Allsta en sväng och hälsade på, alltid lika mysigt där. Om några år ska jag be pappa bygga hus åt mig där på min tomt så ska jag bo där med man, barn vovve och volvo haha! Låter huuuur bra som helst, eller hur? :D

Så vad har jag pysslat med ikväll då? Jo givetvis packat lite mer. Rensat ut i lådor och diverse, hittade lite roliga grejer måste jag säga hah^^ Sen tog jag en paus i packningen och dansade lite Macarena med mamma, haha vi är sååå mobbade! Men nu orkar jag inge mer så nu blir det tv tills det är dags att sova :)

Hade tänk att åka till Motala i helgen också, men blidde inte så ändå :( Har för mkt jag måste hinna med.. åååh tråkigt.


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0