Lördag


Godmorgon!

Blev utgång igår, började hos Ellen med tjejerna och senare fick vi även lite herrbesök. Jennie är hemma en sväng i helgen så jag drog med henne ut med, sååå roligt att träffa henne! :) <3 Kvällen blev riktigt bra måste jag säga! Haha slutade iaf på en liten "efterfest" och sen blev det en springtur genom stan. Men som tur var så fick vi till slut skjuts hem!

Hade ett litet sad moment där också när jag försökte gråta en skvätt, ja precis..jag försökte. Jag verkar inte kunna gråta längre, eller så är det för att jag egentligen inte var ledsen bara antog att jag skulle vara det, då jag varit det i den situationen så många gånger förut. Hahah sjukt.^^


Ne men nu är det väl kanske dags att ladda om för den allra sista utgången i Sundsvall på ett bra tag!


//helena




"..We've found our lives been changed
Babe, you lost me.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0