Nothing you can do.


Har fått ännu mer möbler av mamma idag i Birsta så nu är snart allt klart, hihi kan knappt vänta. Måste bara få med mig pappa så vi kan kika på tv:n jag ska få med meheh B-)


Såg lite kort på fb nyss....uuuh jag vill ju bara tillbaka till varma nätter, goda drinkar och soliga dagar på stranden. Sjukt tokiga nätter vi hade där, spec en när ...eller hehe...kan ju säga att vi hade det otroligt roligt iaf! Ingen mening att jag försöker förklara för ingen fattar förutom oss ändå. Ida-Marie och jag slår nog allt när vi är tillsammans :D


Satt förut och kollade på lite bartenderutbildningar på ca 4 veckor man kunde gå i bla Barcelona. Skulle varit sjukt roligt. Om det finns tid över nästa sommar kanske man ska dra iväg. Nån som vill hänga på? Jag ska iaf börja spara pengar nu så får vi se vad som händer! :)


Imorn väntas jobb iaf!
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0