Onsdag


Jaaa men hur gick det för mig idag då? Som vanligt kan man säga...

Drog iaf på min träningskläder, stoppade lurarna i öronen och började gå mot stan, för att uträtta lite ärenden. Tittade upp mot himlen.. men MMMMH! Fina svarta moln. Dock hann jag preciiis in på banken innan det började spöregna, och då menar jag verkligen SPÖREGNA! Och hade jag nåt paraply? - Nej.
Så där stog jag under taket i säkert 20 min utan att det slutade regna. Sen tänkte jag att jag måste ju ha nått att göra så jag sprang till kiosken rakt över gatan och köpte en tunnbrödrulle (inte för att jag ville ha en tunnbrödrulle utan för jag skulle ha nå att göra, haha mobbad som man är ) Tänkte att om jag står här och segar på så slutar det väl regna? - Nej.
Så efter ca 40 minuters väntan fick jag nog och gick iväg ut i regnat och köpte mig ett paraply. OCH VAD HÄNDER NÄR JAG KOMMER UT FRÅN AFFÄREN MED ETT PARAPLY I HANDEN?! - Det har slutat regna......

Haha, hade nästan lust att sträcka armarna mot himlen och skrika: " MEN SERIÖST SURGUBBE (Gud) VAD HAR JAG GJORT DIG?!"

Ne nu ska jag upp på vinden och leta reda på alla vinterkläder jag ska ha med mig.. buhuuuu vinterkläder!



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0