So, don't come running now, it's too late. Blame it on consequences. Blame it on fate.


Regn idag. Mysigt tycker jag. Nästan så man gett upp sommaren nu och vill ha höst. Kunna tända ljus i höstmörkret och krypa upp i soffan under en filt med en kopp te.

Aja nu vill jag bara flytta! Kan inte tänka på annat på dagarna. Ändå går det segt när jag ska tänka och ta tag i vad jag ska ta med i flytten. Antar att jag är lite skakis att flytta hemifrån, till en anna stad där jag inte känner någon. Men ändå guuuud så jag längtar. Väldigt blandade känslor. Men hur länge har jag inte tjatat om att komma härifrån. Har varit påväg några ggr men alltid har det kommit nåt (kärlek och dumhet) ivägen. Men nu är jag fri och kan åka vart jag vill utan att tänka på nån. Och just nu kan jag inte må bättre!


Bokade nyss en biljett till The Baseballs och Roxette på lördag. Ska bli himla kul :) Så nu ska jag lyssna på deras låtar och gala lite så jag kan sjunga med på lördag haha!


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0