With a ticket for a runaway train.


Helgen har varit bra. I fredags tog jag vinet och åkte till Bosvedjan där jag satt och surrade på lite med Ida-Marie, Linn, Bodil och Linda. Mkt trevligt. Efter ett tag tog vi oss ner mot stan men innan jag hann gå in nånstans ringde Lina och ville ha med mig ut till Alnö till C och V. Vi spelade kort, tog ett nattbad i havet och bastade. Hade väldigt trevligt iaf :)

Igår när vi vaknat upp for Lina och jag ut till Birsta en sväng och kikade lite sen hem till mig och åt middag sen var det bara att göra sig iordning för ännu en utekväll.. var trevligt det med. Dock blev jag en aning less men men..


Idag ska jag spendera dagen med Isabelle :)


Jag igår..



//helena


..synd att alla verkar vara likadana.



Kommentarer
Postat av: jennsan

Tack gumman <3 Love ya!!!



Du med. Det kommer bli så bra med flytten för dig osv. Stolt vän jag e :') <3

2010-08-01 @ 13:54:57
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0