I won't worry my life away.


Usch inatt sov jag som en kratta, minst sagt. Somnade inte förrän vid 1 - halv 2. Vaknade av världens mardröm så var tvungen att tända lampan slå på både radion och tv:n och stänga balkongdörren, haha mes som man är. Men kan inte hjälpas. Sen låg jag och lyssnade på musik + kikade på Bygglov kl. 3 på natten. Somnade nog inte förrän vid 4. Sen klev jag upp kl 8 för att jobba så fick kanske 4 timmars sömn. Och jag som minst måste ha 8 timmar för att kunna fungera och inte bete mig som en barnrumpa, men tycker jag skötte mig bra idag ändå hah :D


Idag var jag till och med duktig och promenerade hem från stan, stolt hehe. Jag har ju blivit en riktig latmaja nu på senare tid. Var annat jämfört i våras när jag hade en period när jag tränade 5 ggr i veckan....men det var nog endast för att jag var helt arbetslös och otroligt "arg" och ville få ut alla känslor på nåt. Kanske ska bli arg oftare? Haha ne fy fan..



Ne men nu verkar det ju som jag har med mig Jossan och Elin på bartenderutbildning i Magaluf nästa sommar iaf mehe!:D Sjukt kul skulle det vara! Det är dock ett helt år tills dess, men planer kan man ju ha! Och pengar ska jag börja spara på en gång :)



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0