You got a fast car. Is it fast enough so you can fly away? You gotta make a decision. You leave tonight or live and die this way.


Tog och beställde mig skor idag. Kunde absolut inte bestämma mig så slutade med att jag klickade hem 2 par. Ett par vita och ett par röda Converse. Men jag sitter iaf här och är rätt nöjd..även fast jag är en aning fattigare men det är det lätt värt :D

Annars har jag jobbat idag, gick bra. Jag lagade mat, det ni! ..eller ja, jag rörde om och Patrik kryddade och diverse. Men ändå mehe :]




//helena




..konstig?..Jo en aning enligt mig. Eller var det speciell?..Ne tyvärr, i den här staden är alla likadana och ingen verkar ju kunna bevisa motsatsen heller.


Kommentarer
Postat av: jennsan

DU bevisar motsattsen babe :) <3

2010-08-03 @ 14:25:26
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0