Tisdag


Nu är det nära , har snart packat ner hela mitt rum i kartonger! 3 dagar sen flyttar jag, iiih!

Väntar på min lön nu också, så imorn åker jag nog till Birsta och köper de sista smågrejerna. Ska skriva flyttkorten med.. och packa ihop alla kläder..och skor..åååh haha undrar om vi får plats med allt i flyttbilen?

Sen har Caroline (min blivande sambo) varit och kikat in våran lägenhet så jag fick se lite bilder. Såg mkt bra ut :) Nu måste jag bara bestämma vilken tv jag vill ha sen är det mesta klappat och klart.

Har bestämt mig för att börja träna när jag kommer dit med, måste ju börja komma igång lite. Kikade in schemat också, ser ut som att vi har yoga på fredagar, yoga?! Jag som är stelast i världen! Hehe det här ska bli intressant!


Ne åter till kartongerna!



So I found the reason to stay alive
Try a little harder see the other side
Talking to myself, too many sleepless nights
Try to find a meaning to this stupid life.



// helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Hahaha! :D



.. Men du. Yoga, det kan vara bra för dig. Är det inte meningen att man ska BLI vig. Gå från stel till vig i yoga? Finna ditt inre kall ;)



Blir säkert kanon!

PUSSsssss

2010-08-24 @ 16:37:16
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0