Kyssar och tack, det är hög tid för mig att försvinna. För dom band som band mig här, har jag långsamt löst upp..


Kom nyss hem från Ljustorp, har varit hos moster och firat mormor som fyller år. Mkt god mat och mkt trevligt. Nu blir det till att banta lite tror jag ohoo :s

Alltså på tal om ingenting... Jag vill lära mig spela gitarr, har två stycken men kan ju inte spela. Hur störande är inte det? Fick ju för mig en gång i tiden att jag skulle köpa gitarr och lära mig. Kanske försökte 5 ggr sen gav jag upp. Har ju inget tålamod, blir bara arg när det inte låter som jag tänkt mig haha ;o Men iaf den svarta gitarren får följa med till Orsa. Kanske jag kan leta upp Kalle Moraeus också så kan han sjunga till. Blir bra det! :D


Imorn har jag bestämt mig för att gå hem ifrån jobbet! Ska ta på mig joggingskorna och känna mig lite hurtig. Måste även hämta ut biljetten till lördag och köpa hårfärg. Kanske köpa en vinflaska med :]


Haha ne gud vilken värdelös blogg idag. Ordbajsordbajsordbajs!


Ha det braaa, goodnight!



// helena


Kommentarer
Postat av: jennsan

Hahah, duktig du är vännen! :D Om mitt sms igår.. alltså. FYFAN vad de hände saker igår, de är "bra" nu men ändå inte. Daniel har inte råd att flytta just nu så ja måste dela lgh med pontus o daniel får slagga på en kompis soffa tills han får nytt jobb. hans jobb på opera källaren upphör snart o de har inte råd att behålla honom... vi var o kollade på vääärldens finaste lgh igår, så hade vi inte råd bah nee.. men messa mig gumms när du ser detta :) PUSSS!!! <333

2010-08-06 @ 10:19:29
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0