Sweet dreams.


Kom nästan nyss från en trevlig kväll med fina vänner. Började med bio med Linn, Ellen, Ida-Marie, Robert och Peter. Vi såg Knight and day. Bra film enligt mig :D

Efter bion drog vi hem till Viktor, Jon och gänget och sen vandrade vi vidare på stan. Vi körde nyktert ikväll. Måste ju vara pigga och fräscha till imorn när det är Roxette! Mahah. Kommer bli grymt :)


Nattens fundering:
Det krävs nog ett underverk om jag skulle bli "kär" i en person för tillfället. Är liksom inte mottaglig för sånt tjaffs och det dröjer nog ett tag tills dess. Varför får då en del för sig att man skulle vara kär/intresserad av personen i fråga bara för att man vill surra med den? Otroligt dumt tycker jag.



Ne nu ska jag, nöjd och glad över kvällen, hoppa ner i sängen och sooova! :)



//helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0