you're pretty good but I don't mind, cause you're gonna end up way behind.


Hade en underbart rolig kväll igår! Började hos Ellen med vin, mat, massa prat och skratt, mkt trevligt! Vid 22-tiden började vi dra oss ner mot Roxette. Och ååh vad bra det var! Spec It must have been love och Listen to your heart! Då stod jag verkligen där och mös :)

Sen fortsatte kvällen på stan. Kändes som vart jag än vände mig var det folk jag kände, så roligt! Dock är det väl inte så konstigt att sånt händer när man bor i lilla Sundsvall ;) När jag väl kom hem var jag glad och nöjd och somnade på två sekunder.

Idag har jag börjat packa lite smått. Det ska börjas i tid! Men det är ju ändå typ bara 3 veckor kvar.


Igår på Roxette:





//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0