God jul.


Idag är det julafton! ..har fortfarande inte fattat det...man blir trögare och trögare för varje år^^

De senaste dagarna har jag ägnat åt mina nära och kära...har redan varit i Sundsvall en vecka och det har gått alldeles för fort.

Vi var ute i Allsta igår kväll som alltid dagen före julafton och julmyste lite med släkten på pappas sida. Lika mysigt som alltid, älskar verkligen det stället! :)

Nu sitter jag här, klar först av alla för en gångs skull, och väntar på att vi ska åka iväg och fira jul med släkten på mammas sida. Kommer bli en bra jul!


Och en tidig julklapp jag fick var en LIA-plats! Japp, så på Södra bergets spa kommer jag vara! Så från april - augusti kommer jag att infinna mig i Sundsvall! Lovely :)


Imorn blir det julfirande hos pappa sen utgång och Stads med flickorna! Som jag längtat! :D


GOD JUL!

Hittade denna fina gubbe (eller grodan boll? ) i busskuren härom dagen haha ^^




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0