Samma gamla visa men jag vet inte vad det är för låt.


SÅ var det söndag igen! Och på fredag åker jag hem till Sundsvall i 2 veckor, känns riktigt gött just nu. Saknar alla. Surrade lite med Jennie på telen nyss, och det gjorde ju inte saken bättre. Gud så jag saknar den kvinnan nu!!

I fredags blev det iaf fredagsmys hos Mia och Lisa med dem, Johanna, Johanna, Jonas och Daniel, myspys. Efter ett tag avvek jag dock från sällskapet för att se Idolfinalen på Campus med J. Bra kväll enligt mig.

Och igår var det fest hos Elin och Ida med klassen och några andra. Huuuuur trevligt som helst, även om en del blev lite överförfriskade ;) Men sånt händer. Det är sånna kvällar som får en att verkligen tänka på hur otroligt mkt man kommer sakna alla efter dessa två år..och det har ju REDAN gått en termin.

Idag har det inte blivit så mkt. Gick till campus för att vinka "hejdå" och sen har jag köpt säsongskort till Grönklitt. Här ska åkas skidor gosse!!!! Haha nån måste ju nästan filma mig!

Kort från gårdagskvällen kommer nog inom kort! ;)

Jag igår

//helena



Konsigt nog har jag ingen söndagsångest idag haha. Bra dag idag. Och dagens konstaterande är: Jag ska bli lesbisk och även att jag ska förbli singel tills jag fyllt 30, MINST.
Skitbra ju.

Kommentarer
Postat av: jennsan

Tänkt vad roligt vi skulle ha om vi som tanter bor grannar (som vi surrade om förut!) och vara lesbiska och singlar då mä! Ut o röjja, ragga lite på hon som driver tobak-butiken i hörnet, ut o sladda med rullatorn osv! Köng <3 haha

2010-12-12 @ 18:56:44
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan

Hahah jadu det hade varit nåt det! ;D Kanske nåt att satsa på till framtiden. Hahah! ;)<3

2010-12-12 @ 18:58:42
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0