Not tomorrow, not today. Not another time. No need to hang around.


Idag var det en riktigt seg måndag. Somnade på tok för sent igår kväll...kunde bara inte somna. Det var mkt som snurrade i huvudet på mig men även väldigt mkt som föll på plats. Så det kanske var värt ändå.

Tror nog de flesta i klassen var rätt trötta idag, såg ut så när jag såg mig om i salen idag iaf. Alla längtar till lov så vi får ladda batterierna och komma tillbaka pigga och glada och börja med massagen.

Just nu håller vi på med coaching, väldigt intressant faktiskt. Men massage är nog det som de flesta längtar efter att få börja med nu.


Aja ha en bra kväll!



//helena




Jag måste säga att magkänslan alltid har rätt...inte hjärtat eller huvudet, magkänslan! Det gäller bara att lyssna på den. Den här gången lyckades jag riktigt bra, tack och lov
:)

Kommentarer
Postat av: jennsan

magkänslan.. trodde att hjärtat o magkänslan oftast hörde ihop o de va hjärnan som sa nått helt annat.. men nu när du säger de. åh, tankar tankar o tankar! -.-

2010-12-13 @ 20:51:53
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan

Nej absolut inte, det är hjärtat som strular till allt när man egentligen skulle lyssnat på magkänslan. Och huvudet bara analyserar allt för mkt så det blir ännu struligare. Magkänslan krånglar aldrig utan säger alltid bara the truth and only the truth!..enligt mig. Så nu har du lärt dig det ;)

2010-12-14 @ 15:58:57
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0