Don't need a moneybox. Cos I got lots and lots of what I need right here.


JULLOV
! Lovely! Vi fick en dag extra eftersom rätt många i klassen plus lärare ligger hemma med halsfluss och magsjuka. Uuuuuh.

Och imorn åker jag hem till Sundsvall i 2 veckor. Kan det bli bättre? Nej! :) Längtar ihjäl mig.

Dock är det mkt som ska fixas idag, har gjort hälften nu. Och nu återstår bara att städa, plugga det sista, packa och andra diverse småsaker..

Fast jag är liiiiite orolig. Snön bara vräker ner idag, så jag ber till gud att alla bussar och tåg går som dom ska imorn.

Sen när jag kommer fram till Sundvall imorn vid 16 ska jag hämta nyckeln hos grannen ( eftersom min kära mor åker till Åre över helgen ) och sen bara känna lugnet. Sen lördag är det FEEEST med min pingla och förhoppningsvis hänger Christoffer på! :) Kommer bli asnajs!

Ne nu har jag inte tid med det här!

Ha en bra dag.
jag at the moment..


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0