världen är vacker och så underbart skev.


Idag hade vi "musik som friskvård" på förmiddagen...rätt flummigt enligt mig. Men rätt skoj. Tycker ju om att sjunga och så men ja som sagt lite småflummigt :)

Sen kom ungdomsmottagningen på besök..Kändes lite onödigt men ändå rätt kul att vi är 32 i klassen och alla kan tala öppet om allt som har med det att göra haha ^^ Oscars argument om varför man ska använda kondom var bäst ;)

Sen blev det träning. Känns skönt att jag kommit igång igen..lagom till jullovet när jag ska åka hem i 2 veckor och äta julmat mahah! Ne men sen efter blir det ju massage och grejer så jag tror nog jag kommer komma i form! :D


..ja planerna ändras hela tiden..först var det Gbg sen Vemdalen, sen Gbg.. om jag hittar nån billig resa är nog chansen stor att jag åker med Mia dit över helgen :)


huuuh -20 ute. Ne ge mig sommar igen tack!



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0