None of these beats ever break the law..


Idag fick jag slalomskidor av världens bästa pappa! ..ja min pappa alltså! ;D SKIIIITGLAD ÄR JAG!
Och kul att killen på affären som sålde skidorna sa att mina fötter såg ut som paddlar. Paddlar?! Haha ..jag vet att mina fötter är korta och tjocka, men paddlar?!?


Sen blev det en heldag på stan med bror för att shoppa åt honom..vi lyckades mkt bra. Så nu är min bror apsnygg i sina nya kläder! Inte för att han var ful förut men ni fattar!

Sen träffade jag Jennie för en fika och lite prat om allt, eller ja spec en sak men jaa man blir ju brydd!

Och efter vår lilla date var jag bjuden till pappa och Inger för lite mysfika med dem, Henke och Mirja. Hua blir till att ta tag i träningen och banta när jag kommer hem till kära Dalarna igen ;)


Bror och jag idag hehe :)



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0