Just nu är jag påväg någonstans..


Löööördag. Nu sitter jag här med en chipspåse och cola mmmm och ser på "Så mycket bättre"! Hur var det med mitt nyttiga liv nu igen? Äh nån gång får man unna sig också.
Håller på att bli lite förkyld så jag hoppade bastning ikväll, lika bra det så det inte blir värre. Känns rätt skönt att bara få vara själv ikväll.. behöver det ibland. Har alltid varit sån och kommer nog alltid vara :)

Just nu trivs jag rätt bra och inte bara just nu utan allt känns bara så himla bra! Snart jullov och jag får åka hem till Sundsvall, träffa och mysa med alla nära och kära. Can't wait! :D Både mamma, pappa och Henke har ringt idag också så jag har fått surra av mig med dem. Har tänkt flera ggr att jag ska ringa till dem men jag och telefoner är det ju sådär med^^

Har fått en hel del gjort av allt plugg idag med. Känns skönt, kände mig så himla stressad över det förut men nu kan jag lägga all energi på min redovisning om "bildterapi" så den blir bra.

Ne nu ska jag tända lite ljus och mysa till det. Ha en bra lördagkväll!

Just idag är jag stark


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0