I'm gonna move to Canada. Yeah I've made up my mind. Leave everything behind. I'll catch a plane, fly away..


Idag åkte jag in på akuten.. har lyckats göra illa nacken och ryggen och värken strålar som ut i armen och jag får domningar och sväller i handen. Skumt, fattar inte hur jag lyckats med detta heller haha.
Jag tror det är den alternativa medicinen vi läser om nu som ligger bakom det. Kanske ljudvågorna från klangterapin straffar mig för att jag inte riktigt tror på dem? Vem vet ;)

Men iaf, dom på akuten förstod inte vad jag lyckats med och sa att det antagligen inte var nåt farligt så ska nog överleva detta. Har ju lovat Ida-Marie att iaf leva tills vi hunnit gå på hemvändarfesten på Stads på juldagen och det löftet kan jag ju inte bryta haha B-)

Mia och Jonas följde med mig till lasarettet idag och jag är vääääldigt tacksam för det, puss på er! :) Sen tog vi en fika innan vi åkte hem till Orsa igen, det tyckte jag vi förtjänade ;P

Och självklart skulle allt det här hända precis när jag börjat komma igång med träningen, great! Men men nu är det bara att ta nya tag.

Imorn blir det fredagsmyyyys med mina fina! Sen lördag feeeeeest. Längtar att få ta fram vinet mehe!


Varm choklad i Mora, fina va? :D


//helena




Iband kommer jag på mig själv med att sitta och tänka på "gamla tider" (nu gjorde jag det för jag hörde en låt som spelades vid ett speciellt tillfälle ) som känns som nyss... det har hänt så mkt på så kort tid nu. Och nu tänker jag på allt annorlunda. Jag är riktigt tacksam för det som varit, inte som förut när jag bara ville glömma allt. Man lär sig nåt av allt och jag ångrar ingenting, även om det finns saker som inte vart så smart av mig. Men som sagt jag har lärt mig nåt av allt och det är jag ärligt så sjukt tacksam för. Nu är det ju bara att tuta och köra framåt! :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

alltså jag vill nog inte att du dör även fast vi hinner på på hemvändarkvällen! liksom du betyder för mycket för mig B-)

2010-12-10 @ 08:40:44
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan

haha tack det var verkligen skönt att höra!;) och du betyder mkt för mig också så tror nog inte jag vill lämna dig än B-)

2010-12-10 @ 12:51:34
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0