While beating up on yesterday, I was on my rollerblades. Rolling on moving on.


Så var jag hemma i Sundsvall igen! Dock ensammmen för tillfället. Mor min är och roar sig i Åre! :)

Hann knappt komma hem förut innan Jennie kom hit, hua vi är ifrån varandra för mkt!

Känns väldigt bra att vara här igen iaf, gud så jag längtat. Nu ska jag bara myyyysa och ha det bra hela julen! Och det börjas med en utgång imorn!

Blev en aning less förut när jag äntligen kom fram till Söderhamn efter 2 byten med buss och trodde jag skulle få sätta mig på tåget i lugn och ro.. tåget var försenat med ca 1,5 timme..Kul jul. Men jag kom hem till slut :)

Ne tror det får bli sängen nu, dödstrött!

Godnatt!

I Söderhamn tidigare idag. Sur och less för att tåget aldrig kom, så nåt var jag ju tvungen att roa mig med haha ;)



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0