Söndag


Otålig till tusen! Ge mig sommar..och framför allt ge mig höst! Jag vill flytta och börja plugga!!!! Jag vill veta om jag kommer komma in på det jag vill...eller jo på nått vis kommer jag komma in där jag vill. Jag har ett första alternativ som låter hur bra som helst, men är lite osäkert. Och sen har jag ett andra alternativ där jag vet att jag isf kommer komma in och det är absolut inte fy skamm det heller :) Längtaaaaaar!


Ida-Marie skickade massa kort på msn nu. Åååååh vad härligt, jag vill åka till drinkarna och värmen igen.




//helena

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

drinkar, värme, drinkar, värme, öl, drinkar, värme, kossor och öl :´) nästan så man gråter en skvätt för att man saknar det så mycket!

2010-02-21 @ 22:27:07
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: Hellanfjällan

Ja många skvättar! HAHAHAHAH och jag kommer aldrig glömma din min! "PROBLEM?!" xD

2010-02-21 @ 23:18:01
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0