Dårarna och jag.


Stressig dag på jobbet idag, hur mkt som helst att göra så det var extra skönt när jag fick stänga och gå därifrån.

Efter jobbet tog jag en sväng på stan och kikade runt lite, det enda bra jag hittade var en Isa och en Olle haha :)

Sen kom Jennie och mötte upp mig och vi gick och tog en fika i kvällssolen...dock blev jag något irriterad över mina solglasögon som envisades att trilla ner över näsan så fort jag skulle ta en tugga av min macka, hm! Haha min näsa måste krymp över dagen bara...slutade iaf med att jag ist fick sitta och tokkisa ist ..men gick ju bra det med.

Ne nu är det bara att hålla ut de sista dagarna på jobbet! Sen om gud vill och skorna håller drar jag till Stockholm nästa vecka! :)


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0