Hey you, whats on your mind? I can digg it out but I don't have time.


Hemma från huvudstaden. Hade det huuuur bra som helst och längtar bara tillbaka! Men men back to reality, snart iaf. Först helg som ska spenderas med vänner och mkt möjligt utgång imorn. Sen sista jobbveckan på Ortviken, gött! :D Dock trivs jag bra där så lite tråkigt är det ju på ett sätt med.

Måste åka ut till Allsta och kika vad jag ska ha med mig i flytten och diverse också.. LÄNGTAR!


Idag tog Ida-Marie och jag en dag på stan (läs Charm! , hehe). Satt där och surrade om allt mellan himmel och jord, skrattade och spanade ;)

Ikväll kanske jag ska hjälpa Linis att flyttstäda, hon flyttar ju hon med snart, dock inom Sundsvall men roligt ändå :)

Stockholm en tisdagskväll:




// helena



Kommentarer
Postat av: jennsan

Saknar dig gumman!!

Jag hoppas du vilade ögonen på nån sötsak på charm ;) Haha, puss <3

2010-07-29 @ 18:42:24
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0