Men jag har känt hur mina steg har fått en gata här att gå.


Söndag idag och nu ligger jag i soffan hos Jennie i Rågsved och mår gott. Måste säga att denna helg har varit bättre än många på länge. I fredags när jag kom hit mötte Jennie och Sophie upp mig och vi gick och käkade middag innan vi begav oss hemåt för myskväll.
Lördag tog vi tjejer en shoppingrunda och senare åkte vi hem och gjorde oss i ordning för en kväll på stan. Vi drack vin, spelade kort, skrattade och pratade lite skit. Det slutade med att det bara blev jag och Sophie som drog oss mot stan, Jennie mådde mindre bra, haha!..sånt som händer. När det blev dags för hemgång mötte vi upp Daniel och Martin och for hem till sjuklingen för välbehövlig sömn.

Idag har Jennie, jag och grabbarna ätit middag på stan sen bara varit hemma och tagit det väldigt lugnt.

Imorn är det dags för Jennie att gå till jobbet så jag får sköta mig själv. Tänkte ta mig in till Gamla stan och kika runt lite. Haha jag med mitt lokalsinne, önska mig lycka till ;)



Känner inte för att åka hem än så är kvar här på obestämd tid :)


Vi tre igår kväll:





Godnatt!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0