Runaway.


1:a juli!? Helt sjukt, vart tar sommaren vägen?

Känns skönt att min feber gått ner nu iaf, så imorn blir det jobb :) Klarar inte av att bara ligga hemma.

Hoppas på att få lite tid över så jag snart kan åka och hälsa på Jennie i Sthlm! Saknar ju henne nu!!! Känns inte som att jag hunnit med ens hälften av allt jag tänkt i sommar. Isabelle vill jag också träffa snart, men jobbar inte hon så jobbar jag, typiskt. Vill hinna åka ner till Gbg en gång till i sommar med! Det ska jag absolut göra om tid finns.

Aja ska iaf ta en fika med Madde på måndag kväll. Men gruvar mig, hon lär ju vara sjukt brun efter 3 veckor på Bali haha ;)


Ne nu ska jag fortsätta krya på mig. Ha en bra dag!




// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0