Save tonight, tomorrow I'll be gone.


Sitter här nu och ska strax åka ut till jobbet, rödögd och jävlig, fint med ögoninflammation. Om jag ser ut så här blir det ingen flirtning på gf fre lör inte, då skrämmer jag nog bara bort alla. Hur som helst kommer jag antagligen gå osminkad så kanske skrämmer bort alla ändå, dö ögoninflammation, dö!

Igår kom bästa vän hit och vi mös och kikade fotboll, vi träffas för sällan.

Ikväll kanske jag ska träffa Jennie en sväng med, Stockholmstjejen vet ni. Har saknat dig!

Har nyss ringt och fixat bostad i Dalarna också. Can't wait to leave this town. Den här staden gör för ont att stanna i. Jag är färdig här för ett tag.


Ne nu jobb! Ha en trevlig dag.


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0