So little time. Try to understand that I'm trying to make a move just to stay in the game. I try to stay awake and remember my name. But everybody's changing and I don't feel the same.


Ganska skön dag på jobbet idag, v tog tag och gjorde storstädning, behövdes verkligen kan jag säga. Fick även skjuts in till stan när jag slutade så jag slapp åka buss, tackar tackar. Får hoppas på en lika bra dag imorn. Vi ska ha en liten bagarstuga där imorn som det verkar. "Sju sorters apor" bjuds det på. Haha! ;D

Och btw.. grattis till Jennie som fick nytt jobb i Stockholm idag! Det var du värd gumman! :)



Aja nu ska jag öppna mitt kinderägg och bygga ihop grejerna man får med, barnslig som jag är haha!



// helena


Jag liksom svävar på moln idag mehe!

Kommentarer
Postat av: Syster som blev så inne i ditt samtal så hon la ifrån sig plånboken på coop.

"Jag liksom svävar på moln idag mehe!" And i know why ;)

2010-07-15 @ 09:53:41
Postat av: helena

Ja ditt klantarsel!! ;o Hihii yeah you do ;D;D

2010-07-15 @ 16:52:35
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/
Postat av: jennsan

TAACK :D<3



ÅÅÅH, kinderägg. De kan vi köpa nästa helg :D

2010-07-15 @ 20:05:59
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0