Torsdag



Förhoppningsvis en vecka kvar tills jag sätter mig på bussen och åker till Stockholm, längtar! <3

Jobbdagen gick bra, ganska lugn och den gick ganska fort. Skönt . Imorn är det fredag, vad som händer i helgen får jag se. Det enda jag vet är att det iaf inte blir utgång. För som jag sa, nu blir det lugnt ett tag fram över. Måste försöka bli fri förkylningen som inte vill ge med sig.

Men vi hoppas på finväder och sol i helgen och till veckan för nu vill jag bada!!! Det här går ju inte. Mitten på juli och jag har varken solat eller badat än.


Ha en bra dag!


//helena



.."Jag har ledsnat på att vänta
på dom ständiga problemen med sömn
Behöver nån som behöver mej..
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0