Torsdag


Tråkväder idag. Lina och jag som tänkte bada, dumt. Jag var duktig och gjorde en sockerkaka ist! Och förut när jag åt frukost välte jag ut tallriken med mjölk och flingor över mig. Så ja lite roligt har jag väl haft här hemma ändå..?

Ne snart kommer systeryster och hämtar upp mig så tar vi en sväng till Birsta :)

Och btw...jag ska nog vara singel tills jag dör. Allt är så mkt lättare. OM det inte dyker upp nån freakin' awesome guy, men hur stor är den chansen? Vi pratar ju faktiskt om mig haha..


Lina och jag.. ( kolla mitt långa hår! blir till att spara ut igen känner jag! )




Aja ha en bra dag!



//helena


Kommentarer
Postat av: jennsan

DET KOMMER BARA SÄGA POFF SÅ KOMMER EN AMAZING AWESOME GUY ATT FINNA DIG! <3 han dig o inte du han, han kommer se dig o blir jätte förälskad, uppvakta dig o du kommer falla, för då e han den rätta - så de så! I framtiden, när du minst anar det (eller letar) PUSSS från jennsan <3333

2010-07-22 @ 16:49:21
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0